محصولات مراقبتی آکنه

کرمهای مناسب پوستهای چرب و مستعد جوش – ویدیو

کرمهای مناسب پوستهای چرب و مستعد جوش - ویدیو

پوست چرب می تواند تنها یک پدیده منفرد بدون ایجاد مشکل یا بیماری پوستی باشد. پوست چرب با اینکه  دردسرهای خودش را دارد و در بعضی مواقع دارای مزایاهم می باشد. جوش زدن و احتمال بیشتر آکنه از مشکلات پوست‌های چرب است اما مشکلی خشکی و اگزما در پوست‌های چرب به شدت پوست‌های خشک و معمولی نیست. بنابراین نوع مراقبت ازپوست چرب  با سایر پوست‌ها متفاوت است و حساسیت های خودش را دارد.

ویزیت آنلاین

افرادی که پوست چرب دارند باید در انتخاب شوینده ها و پاک کنند ههای خود دقت کافی داشته باشند تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود. فراموش نکنید که پوست چرب ها حتما باید از ضدآفتاب های مناسب پوست چرب با بافت سبک و غیرچرب استفاده کنند. به هیچ وجه استفاده از آنرا به خاطر داشتن پوست چرب قطع نکنید. لازمه داشتن پوست سالم مصرف مداوم  و صحیح ضدآفتاب است.

افرادی که پوست چرب دارند، می بایست با دقت بیشتری محصولات آرایشی و بهداشتی خود را انتخاب کنند که منجر به جوش زدن نشود. انتخاب محصولات مراقبت از پوست در افراد پوست چرب و جوش دار، اهمیت ویژه ای دارد. در این ویدیو مهندس پریسا جورقانیان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، فرمولاتور محصولات آرایشی و بهداشتی، درباره انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب برای افرادی که پوست چرب دارند، توضیح می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *