با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر گرامی،یک سوال داشتم از خدمتتون
با مصرف مکمل هایی مثل پروتیین وی و یا کراتین که از داروخانه های معتبر تهیه شده،امکان ایجاد و یا تشدید آکنه وجود دارد؟

دکتر جورقانیان Edited question می 22, 2020
نوشتن نظر

سلام
سوال بسیار خوبی را مطرح فرمودید اجازه بدید به این بهانه توضیح کامل تری را خدمتتان ارائه دهم

یکی از عوامل ایجاد آکنه ترشح غدد سبوم و ترشح زیاد چربی در پوست است شما وقتی در بدن سازی از مکمل های غذایی و پروتئنی استفاده می کنید در اصل با تمرین و مصرف پیش نیاز های سلول سازی باعث تحریک سلول سازی در عضلات و مشابه آن سلول های غدد چربی می شوید پس ذاتا مصرف این پروتئین ها حتی مولتی ویتامین ها هم به نوعی می تواند در افراد مستعد ایجاد جوش کند در این بین ویتامین های گروه B بیشترین استعداد ایجاد آکنه را دارند

یک دسته دیگر از مکمل ها که در آن هورمونهای مردانه و تستسترون وجود دارد که تقریبا واضحا باعث ایجاد و تشدید جوش می شوند
معمولا جوش های بدن در بدنسازان مشخصاتی متفاوت و درمانی کمی متفاوت با سایر جوش های بدن دارند
امیدورام تونسته باشم پاسخ شما را داده باشم

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد می 22, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من