سلام آقای دکتر خسته نباشید.
من برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده میکنم والان هر ۶ ماه یکبار به لیزر میرم. میخواستم ببینم در این ۶ ماه میتونم از راکوتان استفاده کنم چون جوشای صورتم خیلی. اذیتم میکنن..؟؟؟
دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
سلام
اگر زیر نظر پزشک آکوتان مصرف می کنید هیچ جای نگرانی نیست چون پزشک بین میزان خشکی پوستتان ناشی از آکوتان و انجام لیزر موی زائد تعادلی برقرار می کند ( که سخت هم نیست) و با درجه متناسب برای شما لیزر خواهد کرد اما در مواردی که خودتان می خواهید مصرف کنید تاکید می کنم بسیار احتیاط کنید
زیرا بدون داشتن در زمینه وضعیت پوستتان نمی توانم این کار را تایید یا رد کنم
امیدورام تونست باشم کمکتان کرده باشم
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد