1.53K مشاهدهجای جوش هورمونی فناستراید
0 نظر

سلام وقت بخیر ،

خانم ۳۰ ساله هستم ،الان ۳ ماهه به تجویز پزشک زنانم یک روز درمیان قرص اسپیرولاکتون و فیناید مصرف میکنم ، بعد از قطع مصرف جوش ها دوباره پدیدار میشه ؟

دکتر جورقانیان Edited question می 1, 2020
نوشتن نظر

سلام

به نظرم شما نباید دارو های تجویزی را قطع کنید و باید ادامه دهید هر سه ماه آزمایش دهید تا سطح هورمونیتان تنظیم شود این مدت ممکن است تا دو سال طول بکشد در کنار این موضوع یک سری تغییرات سبک زندگی به تعادل هورمونی کم می کند مانند ورزش , کاهش وزن, عدم استفاده از مواد غذایی شیرین و برخی از خوراکی ها در صورت نیاز از پزشکتان بخواهید لایه بردار هم هفته ایی یک بار برای پیشگیری از عود برای شما تجویز کند ( البته اگر پوست چرب دارید)

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد آوریل 22, 2020
نوشتن نظر
You are viewing 1 out of 1 answers, click here to view all answers.
جواب بنویسید
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من