1.62K مشاهده

سلام جناب دکتر وقتتون بخیر
من قبلا ۱.۵ رواکوتان مصرف کردم الان ۱ساله دیگه مصرف نمیکنم ولی الان حدودا ۱۵،۲۰ روزه دارم باز زیاد جوش میزنم جوشهای بزرگ.بیشترم قسمته پشت لب و بینی میزنه
حدودا ۱ماه و نیم دارم قرص ویتاگنوس مصرف میکنم
روتین روزانه هم صبح و شب صورتمو میشورم شب لایه بردار استفاده میکنم و روز ترمیم کننده و ضدجوش
ممنون میشم راهنماییم کنید چه کار کنم؟

نا شناس به پرسش پاسخ داد آوریل 22, 2020
نوشتن نظر

سلام

اولا عود جوش بعد از درمان آکوتان هرچند کمتر از سایر درمان ها است اما صفر نیست احتمال عود جوش بعد از درمان همیشه وجود دارد

احتمالا به دلیل مصرف قرص ویتاگنوس می تونه باشه

معمولا پزشکان در عود اگر شدید باشد از آکوتان استفاده می کنندمتاسفانه نتوانستم تصویر ضایعات شما را دریافت کنم

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد آوریل 19, 2020
نوشتن نظر
You are viewing 1 out of 2 answers, click here to view all answers.
جواب بنویسید
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من