1.11K مشاهده

سلام جناب دکتر وقتتون بخیر
من قبلا ۱.۵ رواکوتان مصرف کردم الان ۱ساله دیگه مصرف نمیکنم ولی الان حدودا ۱۵،۲۰ روزه دارم باز زیاد جوش میزنم جوشهای بزرگ.بیشترم قسمته پشت لب و بینی میزنه
حدودا ۱ماه و نیم دارم قرص ویتاگنوس مصرف میکنم
روتین روزانه هم صبح و شب صورتمو میشورم شب لایه بردار استفاده میکنم و روز ترمیم کننده و ضدجوش
ممنون میشم راهنماییم کنید چه کار کنم؟

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد آوریل 19, 2020
نوشتن نظر

سلام

بازگشت جوش بعد از یک دوره مصرف راکوتان اگر شدید باشد احتمالا تجویز آکوتان مجدد راه حل ممکن می باشد اما بهتر است با پزشک مشورت کنید چون شدت ضایعات را ندیدم نمی توانم دقیق نظر بدهم رو تین پوستتان را حفظ کنید ویتاگنوس را قطع کنید و یک آزمایش هورمونی بدهید شاید ویتاگنوس باعث افزایش پروژسترون شما سشده است

برای اینکه بهتر کمک کنم شما می توانید با ورود به بخش ثبت نام سایت اینجا ابتدا ثبت نام نموده سپس در همین بخش تصویر ضایعات صورتتان را ارسال کنید تا دقیق تر راهنمایی کنم

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد آوریل 19, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من