سلام من به تازگی برای جوش های صورتم دکتر واسم قرص نورم اسکین ۲۰ تجویز کردن و گفتن هر ۱۲ ساعت یکی بخورم با اینکه شدت آکنه هام شدید نیست اما بزرگ و التهابی هستن بنظرتون این دوز از قرص برای من زیاد نیس؟ مشکلی واسم پیش نمیاد؟؟
و اینکه من قبل از شروع قرص ازمایش های لازم رو انجام دادم و همه چی نرمال بود اما بهم گفتن تیروئیدم کمی کار هست و عدد تیروئید ۶.۶ بود . سوالم اینه که کم کاری تیروئید هم میتونه عامل ایجاد جوش باشه؟
دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
سلام
تجویز راکوتان بر اساس نظر پزشکتان باید باشد وتوصیه من اینه که به توصیه ایشان عمل کنید
در شرایطی پیش می اد که دو عدد کپسول راکوتان 20 میلی گرم تجویز شود
اینکه آزمایشاتون نرماله خوبه در مورد عملکرد تیروئید هم خیلی ارتباط مستقیم به ایجاد جوش ندارد
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد