با سلام ممنون بابت راهنمایی هاتون.من یک وماه ونیم هستش بطور یک روز در میان نورم اسکین m 20 مصرف میکنم بکیار ازمایش دادم مشکلی نداشتم ولی جدیدا صورتم وزیر چونه ام پف میکنه .خواستم ببینم میتونه از عوارص قرصها باشه یا نه.ممنون میشم جواب بدین.چون کمی نگران شدم.با تشکر
دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
سلام
این عوارض به صورت مشخص نمی تواند مربوط به عوارض آکتان با این دوز مصرفی شما باشد
به نظرم با پزشکتان مشورت کنید و سایر عوامل را بررسی کنند
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد