0 نظر

با سلام ممنون بابت راهنمایی هاتون.من یک وماه ونیم هستش بطور یک روز در میان نورم اسکین m 20 مصرف میکنم بکیار ازمایش دادم مشکلی نداشتم ولی جدیدا صورتم وزیر چونه ام پف میکنه .خواستم ببینم میتونه از عوارص قرصها باشه یا نه.ممنون میشم جواب بدین.چون کمی نگران شدم.با تشکر

دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
نوشتن نظر