1.19K مشاهدهجای جوش لایه بردار

سلام اقای دکتر امیدوارم هرجاهستید خوب باشید بنده دارم ا  لایه بردار۱۵ درصد اردن همونahaاستفاده میکنم روی گونه هام هر از گاهی چند جوش کوچیگ میزنهکه همیشه این حوشها خودش خوب میشد و لک هم نمینداخت الان که لایه بردار استفاده میکنم حس میکنم لایه بردار که میزنم روی جوشها رنگ جوشها از قرمز به نیلی تبدیل میشه یه رنگ بدی مثل لک به خودش میگیره میشه بگید دلیلش چیه و من چیکار کنم .لایربردار اردن مخصوص پوست جوشدار رو استفاده میکنم کلا هم فقط شبا میرم بیرون وتو افتاب به هیچ عنوان نمیرم یعنی کارم جوریه که بعد از ظهرا از خونه خارج میشم واسه انجام کارها.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

دکتر جورقانیان Edited question آگوست 5, 2020
نوشتن نظر

سلام

این موارد قرمزی غیر طبیعی نیست به ویژه اینکه به صورت کم و زیاد شود

به نظرم میزان مصرف را کمتر کنید یعنی در هر بار مصرف میزان کمتری استفاده نمایید و تواتر مصرف را کمتر کنید مثلا یک شب در میان و مرطوب کننده غیر چرب زیاد بزنید

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد آگوست 5, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من