سلام آقای دکتر

من صورتم جوش و آکنه داشت چون ریزش مو داشتم شروع به مصرف فینستراید کردم،بعد از ۲ماه مصرف صورتم بشدت آکنه های قرمز و چرکی زد،به یکی از بهترین درماتولوژیست های مشهد مراجعه کردم و برام راکوتان تجویز کردن،اونجا یادم رفت که به پزشک بگم فینستراید مصرف میکردم و امروز یهو یادم اومد که بعد مصرف فینستراید آکنه هام زیاد شدن،آیا تجویز آکوتان برای آکنه هایی ک از خوردن فینستراید حاصل شده تجویز درستیه؟،بازم میگم من یادم نبود که به پزشکم بگم که فینستراید مصرف میکردم،الان هم کامل مصرفش رو قطع کردم،بعد حدود ۷۰ عدد مصرف راکوتان(روزی ۱عدد ثابت و روز درمیان۲عدد)هیچ تغییری در صورتم حاصل نشده،

خواهش میکنم راهنماییم کنین چون این یکم متفاوته،چون به پزشکم درمورد مصرف فینستراید چیزی نگفتم احساس میکنم مسیر درمانم اشتباهه🤦‍♂️

مچکرم🙏⚘

دکتر جورقانیان Changed status to publish جولای 25, 2020
نوشتن نظر

سلام

خوشحالم که سایت آکنه یار را برای مشاوره انتخاب نمودید

باید خدمتتان عرض کنم که هیچ مشکلی نیست و هر دو روند درمان یعنی تجویز راکوتان توسط متخصص پوست با مصرف فناستراید در یک راستا هستند و ممکن است به هم کمک هم بکنند

نگران نباشید در ویزیت بعدی که پیش ایشان مراجعه می کنید حتما به ایشان این نکته را بفرمایید اما تغییری در روند درمانتان ایجاد نمی کند

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد جولای 25, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من