سلام دکتر استفاده از ژل لایه بردار اردن ۱۵ درصد برای جوش ملتهب مناسبه ؟ دوره مصرفش چقدر باید باشه ؟ در کنارش استفاده از ماسک خاک رس هفته ای ۲ بار مشکلی نداره
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد
سلام
در مورد لایه بردار ها باید عرض کنم یکی از درمانهای جوش های التهابی است که معمولا به دو فرمت ژل و کرم هستند که در پوست های چرب باید ژل استفاده کرد و در برند آردن نوع ژل آن وجود دارد
اما به تنهایی برای جوش های زیر پوستی مناسب است اگر التهاب جوش بالا باشد بهتر است کنار آن از یک عامل دیگر درمانی مانند آنتی بیوتیک موضعی یا خوراکی استفاده کرد
در مورد ماسک زغال بیشتریم کار برد آن جوش های سر سیاه و چربی مضاعف پوست می باشد اگر این مشکلات را ندارید خیلی استفاده آن به صلاح نیست و یا حداقل هفته ایی یک بار شود
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد