آکنه (علل و انواع آن), درمان آکنه

پزشکان در چه مواقعی رواکوتان تجویز میکنند؟ ویدیو

راههای مختلفی برای درمان جوش صورت وجود دارد که بسته به نوع جوش متفاوت است. رواکوتان یکی از روشهای درمان جوشهای التهابی و جوش هایی است که به دیگر درمانها پاسخ نداده اند است. انواع مختلف جوش، هرکدام درمان جوش متفاوتی دارند. پیشتر در مقالاتی از روشهای مختلف درمان جوش صورت و راههای درمان سریع جوش صحبت کردیم.

داروهای خوراکی درمان جوش باید حتما تحت نظر پزشک مصرف شوند و تا زمانی که پزشک آنها را برای شما تجویز نکرده است، آنها را خودسرانه مصرف نکنید. چراکه داروهای خوراکی درمان جوش گاهی ممکن است تداخل دارویی با داروهای دیگر داشته باشند یا برای سنین خاصی مجاز نباشند.

ویزیت آنلاین

دکتر خلیل یعقوبی می گویند:رواکوتان بعنوان قوی ترین داروی درمان جوش، یکی از داروهایی است که پزشکان تا بتوانند از تجویز آن خودداری میکنند. اما گاهی اوقات تجویز راکوتان الزامی است.

اگر مایلید بدانید در چه مواردی رواکوتان تجویز میشود، به ویدیویی که دکتر خلیل یعقوبی متخصص پوست درباره موارد مصرف رواکوتان توضیح داده اند، گوش کنید.

2 دیدگاه در “پزشکان در چه مواقعی رواکوتان تجویز میکنند؟ ویدیو

  1. فرنوش گفت:

    سلام من درمان با قرص راکوتان را انجام دادم ولی دوباره جوش زدم جوش هام زیر گلو و قسمت خط ریش ها و الان کم کم دوباره کل صورتم جوش میزنه درد داره جوشام .
    چرا دوباره برگشته؟چون طول درمانم یک سال و نیم بود خوردم خوب شدم اما دوباره جوش میزنم از تیر ۹۵ تا دی ۹۶
    بعد این قرص هر داروخانه اب میپرسم پیدا نمیشه از کجا باید تهیه کنم؟ ساکن کرج هستم .

    1. دکتر جورقانیان گفت:

      سلام
      آکوتان دارویی است که به شدت میزان عود جوش را کم می کنداما هیچ وقت به صفر نمی رساند برای کاهش میزان عود جوش می بایست ضمن رعایت اصول تغذیه و کنترل استرس و استفاده از محصولات مناسب آکنه از لایه بردار و در موارد هورمونی از اسپیرولاکتون استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *