آکنه (علل و انواع آن), درمان آکنه

دیفرین دارویی برای درمان جوش و جای جوش-ویدیو

دیفرین دارویی برای درمان جوش و جای جوش-ویدیو

در برخی مواقع بعد از درمان جوش ها با مشکل جای جوش یا همان اسکار آکنه برخورد می کنیم . جای جوش به دلایل مختلفی ازجمله دستکاری جوش و برخی جوش های ملتهب که علاوه بر پوست به بافتهای زیرین پوست نفوذ می کند ایجاد می شوند. درمان جای جوش دغدغه نوجوانان و بزرگسالان است.

یکی از روش های درمان اسکار (جای جوش) استفاده از محصولات آلفاهیدروکسی اسیدها بوده است که   جهت لایه برداری استفاده می شوند  در سال ۱۹۹۲ زمانی که سازمان غذا و دارو ایالت متحده آلفاهیدروکسی اسیدها را تایید نمود ، استفاده از محصولات آلفاهیدروکسی اسیدها بدون تجویز پزشک ، توسط اشخاص  امکان پذیر شد. درنتیجه هیدروکسی اسیدها به عنوان محصولات مراقبت از پوست در لیست خرید اشخاص قرار گرفت.

قبل از  درمان جوش باید انواع جوش را بشناسیم و همچنین عوامل تشدید کننده جوش رابدانیم . از راههای درمان جوش می توان به درمان گیاهی , درمان خانگی و درمان دارویی اشاره کرد . راکوتان یکی از داروهای پرکاربرد در درمان جوش است و معمولا زمانی تجویز می شود که  دیگر درمان ها تاثیر گذار نبوده باشد.

ویزیت آنلاین

دیفرین یکی از داروهای درمان جوش است که پزشکان به منظورهای مختلفی از جمله درمان جوش، درمان جای جوش، درمان جوش سرسیاه و سرسفید آن را برای بیمارانشان تجویز میکنند. دکتر پوریا جورقانیان در این ویدیو درباره داروی دیفرین و مواردی که برای درمان آنها از این داروی معجره آسا استفاده می شود توضیح می دهند.
اگر مایلید بدانید دیفرین در درمان چه مشکلاتی از پوست استفاده می شود، این ویدیو را با دقت نگاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *