محصولات مراقبتی آکنه

انواع ضدآفتاب و موارد کاربرد آنها – ویدیو

انواع ضدآفتاب و موارد کاربرد آنها - ویدیو

همانطور که میدانید ما برای حفاظت از پوستمان در مقابل آفتاب نیاز به ضدآفتاب داریم. ضدآفتاب‌ها پوست را در برابر آفتاب محافظت کرده و آسیب ناشی از آنها را کم می‌کنندبرای انتخاب ضدآفتاب مناسب باید ابتدا نوع پوست را بشناسیم . پوست انواع مختلف دارد از جمله پوست خشک, پوست چرب,  پوست مختلط. هر نوع پوست ضد آفتاب بخصوص خود را دارد . تنها استفاده از ضدآفتاب کافی نیست و اتنخاب صحیح ضدآفتاب مناسب پوست مهترین قدم است .

برای مراقبت صحیح از پوست علاوه بر انتخاب ضد آفتاب مناسب باید از پاک کنند ه ها و مرطوب کننده و کرم های آرایشی مناسب پوست استفاده کنیم.

ویزیت آنلاین

برخی از افراد بر این باورند که ضدآفتاب باعث ایجاد لک می شود اما لازم است است بدانیم که ضدآفتاب نه تنها که باعث ایجاد لک نمی شود, بلکه مصرف صحیح و مداوم ضدآفتاب می تواند برخی از انواع لک های پوستی را کمرنگ کند یا حتی از بین ببرد. برخی از افراد دارای پوستی حساس هستند. در تعداد معدودی از افراد گاهی ضد آفتاب ها باعث بروز حساسیت های پوستی می شوند و این حساسیت های پوستی باعث بروز لک میشود. یا اینکه استفاده ناصحیح از ضدآفتاب و در معرض نور خورشید قرار گرفتن به تصور اینکه پوست پوشش ضدآفتاب دارد, باعث بروز لک در پوست می شود.

اگر فردی با پوست چرب هستید می توانید مقاله: افرادی که پوست چرب دارند چطور می نوانند از ضد آفتاب رنگی استفاده کنند را مطالعه نمایید.

همه ضدآفتاب ها مشابه هم نیستند. ضدآفتابهای انواع مختلفی دارند که هر گروه برای افراد خاصی فرموله شده است. اینکه شما چه نوع ضدآفتابی انتخاب کنید در سلامت و زیبایی پوست شما بسیار تاثیرگذار است. در این ویدیو مهندس پریسا جورقانیان، کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و فرمولاتور محصولات آرایشی و بهداشتی انواع ضدآفتابها را توضیح می دهند و کاربرد هر یک را بیان میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *