درمان آکنه, محصولات مراقبتی آکنه

استفاده از مرطوب کننده در طول درمان آکنه – ویدیو

ضدآفتاب

در این ویدیو دکتر شولتز در ارتباط با نقش مرطوب کننده ها در درمان آکنه و افرادی که تحت درمان آکنه هستند صحبت می کنند. یکی از مهمترین اصول درمان آکنه استفاده ازمرطوب کننده ها است برای افرادی که در حین درمان  آکنه دچار خشکی پوست می شوند.در این ویدیو مروری  خواهیم داشت بر نحوه ی استفاده واهمیت استفاده از مرطوب کننده ها در طول درمان آکنه.

ویزیت آنلاین

مرطوب کننده ها ی پوست چرب به دو دسته ی پایه ی آبی و پایه ی کرمی تقسیم می شوند. اولین مشخصه ای که هر مرطوب کننده پوست چرب و آکنه دار باید داشته باشد این هست که  oil free باشد. اما مرطوب کننده هایی که پایه آبی  دارند بسیار سبکتر هستند و بافت سبکی دارند که بیشتر درنواحی از صورت که احساس خشکی دارد استفاده می شود.

اما مرطوب کننده های فاقد چربی غیر جوش زابا پایه ی کرمی  برای افرادی هست که خشکی های بسیار زیاد و اذیت کننده ای در ناحیه ی صورت دارند, مانند افرادی که راکوتان استفاده می کنند و افرادی که ذاتا” پوست خشک دارند و دچار آکنه می شوند و یا افرادی که بعد از شستشو احساس خشکی زیاد می کنند.

از نمونه های مرطوب کننده های  غیر چرب  و غیر جوش زای کرمی می توان به کرم مرطوب کننده آکنه لاین مای و کرم کلینانس هیدرا اون اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *