درمان آکنه, محصولات مراقبتی آکنه

ویتامین C در افراد دارای پوست چرب – ویدیو

افرادی که پوست چرب دارند چگونه از ویتامین C استفاده کنند؟ویدیو

پوست چرب نیر مانند انواع پوست نیاز به ویتامین C دارد  . کلاژن که فراوا‌ن‌ترین پروتئین پوست چرب  است، برای ساخته شدن نیازمند ویتامین‌c است و  مصرف ویتامینc از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک زودرس در پوست پیشگیری کرده.مصرف کرمهای مختلف با درصدهای متفاوتی از ویتامین C براساس نوع پوست موجب ایجاد اثرات ضدچروکی و ضد لک می شود.

ویتامین C علاوه بر اینکه باعث جوان تر شدن پوست چرب می شود بلکه برای افرادی که دارای پوست کدر  و خسته می باشند خاصییت شفاف کنندگی دارد . استفاده مداوم از ویتامین C باعث کمرنگ شدن لک های سطحی پوست می شود اما نمی تواند لک ها را از بین ببرد.

البته در برخی از میوه ها   ویتامین C طبیعی وجود دارد مانندپرتغال,کیوی ,طالبی و انواع لیمو که با مصرف آنها می توانیم بخشی از ویتامین C مورد نیاز پوست رو تامین کنیم .اما برای جذب بالای ویتامین C باید از ان به صورت موضعی هم استفاده شود .

ویزیت آنلاین

افراد برای مراقبت از پوست چرب  باید از شوینده ها و پاک کننده های مخصوص پوست چرب استفاده کنند. باید توجه داشته باشند که ضد آفتابهای فاقد چربی استفاده کنند . باید در نظر داشته باشیم بعد از استفاده از ویتامین c ضدآفتاب مناسب پوست رو فراموش نکنیم.

کرم ویتامین سی ناندل 

ویتامین C یکی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان قوی است که به پیشگیری از پیری پوست و روشن شدن آن اما افرادی که پوست چرب دارند و مستعد جوش زدن هستند گاهی با مصرف محصولات حاوی ویتامین سی جوش میزنند. در این ویدیو پریسا جورقانیان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و فرمولاتور محصولات آرایشی و بهداشتی توضیح می دهندکه افرادی که پوست چرب دارند چگونه ویتامین C استفاده کنند تا جوش نزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *