سلام دکتر خسته نباشبد
بنده واسه جوش هام به دکتر مراجعه کردم و گفت به مدت چهار ماه اکوتان شرکت سویسی ۲۰
مصرف کن حالا که دو هفته از مصرف میگذره جوشام خیلی بدتر شدن حالت کیستی و بزرگ بنطرتون عادیه و اگه عادیه ایا قراره تا چهارماه دوران مصرف همینجوری باشه؟
ممنون از شما

دکتر جورقانیان Edited question می 30, 2020
نوشتن نظر

سلام
بیرون ریزی جوش در ابتدای مصرف آکوتان و برخی درمانهای جوش ( لایه بردار ها) اتفاق می افتد
این موضوع در بسیاری از افراد ممکن است نگران کننده باشد اما باید با توضیحات پزشک و اطمینان خاطر دادن و یا تجویز برخی دارو های جانبی میزان آن را کم و یا مدت آن را کوتاه تر کرد
این موضوع ممکن است تا دو ماه طول بکشد به پزشکتان اطمینان کنید و درمانتان را ادامه دهید قطعا بعد از مدت کوتاهی آکوتان بر جوش های شما غلبه خواهد کرد
در این زمینه یک مقاله کامل نوشتم : آیا بیرون ریزی آکوتان طبیعی است؟ با خواندن آن به سوالاتتان جوا ب داده خواهد شد
همچنین در صورت نیاز می توانید از سرویس ویزیت آنلاین پوست استفاده نمایید

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد می 30, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من