سلام یه هفته ای میشه آکوتان مصرف میکنم ولی الان چند روزه قفسه سینم به شدت گرفته .آیا میتونه از عوارض این قرص باشه ؟

الان روزی یه دونه میخورم و با همین یه هفته مصرف صورتم خیلی بهتر شده است ایا میتونم یه روز در میون این قرصو مصرف کنم ؟

دکتر جورقانیان Changed status to publish می 6, 2020
نوشتن نظر

سلام

برای پاسخ گویی به سوالتان نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر مانند سن و جنسیت و سوابق سایر بیماری ها و… دارم تا دقیق تر نظر بدهم اما کلیت پاسخ سوال منفی است و در فرد جوان بدون سابقه بیماری خاصی(با این پیش فرض پاسخ دادم) نمی تواند این عارضه را داشته باشد 

در مورد سوال دومتان باید عرض کنم این روش مصرف آکوتان را اصلا توصیه نمی کنم چون آکوتان به شدت در کوتاه مدت تاثیر موقتی دارد و فقط شما را مستعد عوارض آن می کند چون آکوتان برای اینکه اثر کند باید زمان طولانی استفاد شود تا روی غدد ترشح کننده چربی اثر کند و آنها را کوچک کند و در دراز مدت اثر درمانی داشته باشد

به همین خاطر این روش مصرف کوتاه مدت را به هیچ عنوان توصیه نمی کنم چون شما را در معرض عوارض آکوتان قرار می دهد ولی از مزایایش تقریبا هیچ بهره ایی نمی برید و با قطع آن دقیقا بازگشت جوش زده را خواهید داشت

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد می 6, 2020
نوشتن نظر

در صورت تمایل به انجام ویزیت آن لاین توسط دکتر جورقانیان می توانید به شماره 09153034890 در واتز اپ پیام بدهید تا همکاران  شما را راهنمایی کنند 

دکتر جورقانیان Edited answer می 6, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من