سلام
من ۲۹ سالمه و۴۵ کیلو وزنمه و دارم به مدت ۱ ماه زیر نظر متخصص موست به خاطر جوش راکوتان ۲۰ مصرف میکنم همراه با اون قرص زینک و بیوتین و ضد لک k5 و ضد جوش ساسکین و مرطوب کننده pharmaceris مصرف میکنم
الان خشکی پوست ،خشکی بینی ،سردرد و گاهی سوزش چشم دارم
ضمن اینکه راکوتام رو روزی یک عدد مصرف میکنم
علائمش کلافه ام کرده
ایا این علائم طبیعیه یا نه باید پیگیری کنم؟ یا اینکه باید مصرف رو کم کنم؟

دکتر جورقانیان Edited question ژوئن 10, 2020
نوشتن نظر

سلام
خوشحالم از اینکه وب سایت آکنه یار را برای مشاوره انتخاب نمودید
علائمی که تحت عنوان خشکی پوست و بینی و سوزش چشم فرمودید کاملا در روند درمان با آکوتان طبیعی است به هیچ عنوان دوز دارو را تغییر ندهید و قطع نکنید لطفا زیر نظر پزشکتان ادامه دهید
فقط باید مرطوب کننده بیشتر استفاده کنید :
1-مرطوب کننده آکنه سولوشن مای فارما کمی قوی تر است استفاده کنید
2-حتما از کرم چشمی ویتامین آ+د برای بینی استفاده کند و داخل بین را مرطوب کنید
3- قطره اشک مصنوعی pureبگیرید و روزانه چند نوبت در چشم بریزید
در سایت آکنه یار حدود 10 مقاله در زمینه آکوتان نوشتم و بعید می دانم در سایر سایتهای فارسی زبان به این کاملی مطلب باشد لطفا به دقت مطالعه نمایید و فیلم های بخش های پایین پیجم اینستاگرامم در باره آکوتان را ببینید

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد ژوئن 10, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من