اسکار آکنه, ویدیو های آموزشی

ویدیو درمان جای جوش صورت (معرفی سه محصول)

معرفی 3 محصول ببرای درمان جای جوش صورت

ویدئو معرفی سه محصول برای درمان جای جوش صورت

درمان جوش صورت یک از مشکلات مهم در افراد با مشکل آکنه است. در این ویدئو دکتر شولتز در رابطه با اینکه چطور از شر جای جوش که آکنه روی صورت شما به جای می گذارد و درمان جای جوش صورت، راحت شوید! صحبت می کنند.

قطعا وقتی صورت شما جوش می زند، تاثیر زیادی روی ظاهر شما  و احساسی که نسبت به خودتان دارید میگذارند. خود جوش ها پس از چند روز از بین رفته ولی لکه های تیره یا قهوه ای رنگ از خودشان بر جای میگذارند. و بدی این لکه ها این است که ناپدید شدن شان هفته ها یا ماه ها طول خواهد کشید. و حتی ظاهر بدتر از خود جوش پیدا می کنند. در ویدئو های قبلی گفته شده که آکنه  ها را دسنکاری نکنید زیرا فشار دادن و ترکاندن جوش ها باعث ایجادد لکه های تیره می شود.

گاهی برخی افراد پوست های حساس دارند که حتی بدون دستکاری کردن جوش ها، فقط با جوش زدن و عفونی شدن جوش، لکه های تیره ایجاد می گردد.

دلیل اینکه هرکسی ممکن است پس از جوش زدن روی صورتش لکه های تیره ایجاد گردد این است که وقتی پوست آسیب ببیند، با ایجاد رنگدانه های ملانین قهوه ای واکنش نشان خواهد داد. بنابراین فرقی نمیکند که این لکه ها ناشی از افتاب سوختگی باشد یا از جوش!

دستکاری کردن یا نکردن باعث میشود که لکه های قهوه ای خیلی راحت در جاییکه آکنه وجود داشته ایجاد گردد. و نیاز به درمان فرورفتگی جای جوش داشته باشد.

چگونه  جای جوش قرمز و جای جوش قهوه ای را درمان کنیم

خوشبختانه این لکه های قهوه ای از بین خواهند رفت. فقط کافی است 3 محصول و کمی صبر داشته باشید! هرچند درمان قطعی جای جوش سخت است! اما در ویدئوی زیر، دکتر شولتز 3کرم برای درمان جای جوش و اسکار آکنه صورت به شما معرفی میکنند.

 

در رابطه با آکنه بیشتر بدانیم

در مقاله های آینده در زمیینه های زیر مقاله خواهیم داشت:

  • درمان جای جوش صورت با لیزر 
  • درمان جوش صورت خانگی
  • درمان جای جوش صورت، با جوش شیرین 
  • از بین بردن جای جوش در کمترین زمان 

ویزیت آنلاین

2 دیدگاه در “ویدیو درمان جای جوش صورت (معرفی سه محصول)

  1. زهرا گفت:

    میشه معرفی کنین دکتر خواهش میکنم محصولی برای از بین بردن جای جوش؟

    1. سلام
      سوالتون خیلی کلی است جای جوش فرورفته با هیچ دارو موضعی بر طرف نمی شه و جای جوش قرمز بهترین انتخاب براش قطره نیاسینامید و یا آزالئیک اسید هست و برای جای جوش قهوه ایی هیدروکینون می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *