آکنه (علل و انواع آن), درمان آکنه, محصولات مراقبتی آکنه

دیفرین چگونه در درمان منافذ باز بازپوست موثر است؟ ویدیو

دیفرین چگونه در درمان منافذ باز بازپوست موثر است؟ ویدیو

منافذ طبیعی پوست در واقع نقاط ریزی هستند بر روی سطح پوست که محل خروج فولیکول مو و شامل غدد سباسه است.زمانی که منافذ باز پوست اندازه نرمالی دارند و به چشم نمی آیند، مشکلی در زیبایی ظاهری بوجود نمی آورد.رمانی که منافذ باز پوست از حالت نرمال خارج شوند برای جلوگیری از ایجاد آکنه باید به فکر درمان آن باشیم.

هرچند منافذ باز پوست ظاهر ناخوشایندی دارند و همه به دنبال راههایی برای درمان منافذ باز پوست هستند اما خوب است بدانید حضور این منافذ برای پوست بسیار ضروری و مهم است چون از طریق ترشحات غدد موجود در این منافذ از پوست محافظت می شود. در واقع غدد سباسه، مانند لایه محافظ چربی که مانع از دست دادن آب پوست می شود عمل می کند.

ویزیت آنلاین

منافذ باز پوست یکی از مشکلات شایع افرادی است که پوست چرب دارند. پزشکان برای درمان منافذ باز پوست از روشهای درمانی متفاوتی استفاده میکنند که عمده ترین آنها لایه برداری از پوست و استفاده از داروهای کوچک کننده منافذ است. دیفرین یکی از داروهای کوچک کننده منافذ باز پوست است.

در این ویدیو دکتر پوریا جورقانیان درباره اینکه چگونه باید این دارو را برای درمان منافذ باز پوست استفاده کرد، توضیح می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *