آکنه (علل و انواع آن)

چگونه پاک کننده مناسب پوست چرب را انتخاب کنیم؟ ویدیو

چگونه پاك كننده مناسب پوست چرب انتخاب كنيم ويديو

افرادی که پوست چرب دارند، به مراقبت های ویژه ای برای پوستشان نیاز دارند. کوچکترین اشتباهی در برخورد با پوست، باعث ایجاد جوش و بهم ریختن زیبایی ظاهری پوست و کاهش اعتماد به نفس در آنها می شودبه همین دلیل باید پاک کننده مناسب پوست چرب استفاده کنند.

پوست چرب نیز مانند همه نوع پوست نیاز به شویند ، مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب دارد.افرادی که دارای پوست چرب هستند  بهتر است از کرم پودرها یا ضدآفتابهای کرمپودری سبک و غیرچرب مخصوص پوستهای چرب برای آرایش استفاده کنندبهترین کار این است که تمام افراد یک بار برای اطلاع ازانتخاب نوع شوینده ، مرطوب کننده، ضدآفتاب و کرمپودر مخصوص نوع پوست به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند.

ویزیت آنلاین

کارشناسان حوزه سلامت پوست معتقدند: نوع پاک کننده پوست مهم نیست و بستگی به سلیقه افراد دارد . آنچه که مهم است، انتخاب شوینده متناسب با نوع پوست است و ترکیباتی که برای کنترل چربی در آنها بار رفته است. بنابراین در انتخاب یک شوینده مناسب پوست دقت کنید و از پزشک یا مشاوران حاذق در این زمینه کمک بگیرید.

تمیز کردن پوست اولین گام مراقبت از پوست است. انتخاب یک پاک کننده مناسب برای پوست چرب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این ویدیو پریسا جورقانیان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و فرمولاتور آرایشی و بهداشتی درباره پاک کننده های پوست چرب و تفاوت بین تونرها و میسلارواترها برایمان توضیح می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *