سلام اقای دکتر وقتتون بخیر

من قرص دیان استفاده میکنم یک ماهه تقریبا دکتر برای جوشهای هورمونی برام تجویز کرده ولی توی این یک ماه جوشهام زیادترشدت

دکتر جورقانیان Changed status to publish می 5, 2020
نوشتن نظر

سلام

تشدید جوش ها در ضمن درمان  دوعلت اصلی دارند :

1- بیرون ریزی ناشی از داروی تجویزی: این حالت ضمن تجویز یک دارو در ابتدا شاهد زیاد تر شدن بروز جوش ها هستیم مثلا در تجویز آکوتان و لایه بردار ها مانند کترل شاهد این موضوع هستیم

گه جای نگرانی نیست و باید دارو با دوز تجویزی ادامه یابد

2- تشدید جوش ناشی از تجویز دارو:در این حالت یک دار باعث تشدید جوش می شود مثلا داروی لیتیم باعث این موضوع می شود که مصرف آن باعث تشدید جوش میشود در مورد دارو های ضد بارداری اصولا چون تعادل هورمونی را به سمت غلبه هورمونهای زنانه می برد پس باعث بهبودی جوش می شود اما در برخی از موارد در بعضی از بیماران پروژسترون موجود باعث تشدید جوش می شود روش تشخیص این مدل جوش ها و افتراق آنها با هم توسط پزشک صورت می گیرد

حتما در این زمینه با پزشکتان مشورت کنید

دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد می 5, 2020
نوشتن نظر
جواب بنویسید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من