سلام اقای دکتر من هرشب از لایه بردار اردن ۱۵ درصد استفاده میکنم ایا ایرادی نداره؟اخه دیدم به بعضی ها گفته بودید دویا سه شب در هفته استفاده کنند؟پوستم کمی جوش داره وتقریبا چربه ممنون میشم یه توضیح بدید
دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
سلام
اگر پوستتون تحمل می کنه و مشکلی ندارید می تونید هر شب استفاده کنید سه شب در هفته در آغاز مصرف می باشد
در مجموع اگر لایه بردار باعث قرمزی ایجاد نمی کند برای پوس های چرب مفید می باشد باعث کم شدن چربی و کوچک شدن منافذ باز می شوند
دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده