0 نظر

سلام اقای دکتر من هرشب از لایه بردار اردن ۱۵ درصد استفاده میکنم ایا ایرادی نداره؟اخه دیدم به بعضی ها گفته بودید دویا سه شب در هفته استفاده کنند؟پوستم کمی جوش داره وتقریبا چربه ممنون میشم یه توضیح بدید

دکتر جورقانیان تغییر وضعیت به منتشر شده
نوشتن نظر