سلاماقای دکتر وقتتونبخیر
من ۳۰روزه راکوتان مصرف میکنم هرروز یک عدد ۲۰میلی گرم بعد از ناهار و هرروز صبح یک عدد قرص پردنیزولون ۵الان بعد ۳۰روز جوشام بهتر نشدن و همچنان جوش میزنم ولی دکتر گفتن راکوتان را یک روز در میون مصرف کنم یعنی کم کردن گفتن یک روز راکوتان ۲۰میلی گرمی یک روز پردنیزولون میخواستم ببینم اینکار باعث جوش های بیشتر نمیشه برام؟؟اخه من اصلا بهتر نشدم که تعداد مصرفش رو برامکم کردن؟گفتن این روندو ۲ماه انجام بدم.
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد
سلام
اینکه بعد از یک ماه مصرف آکوتان هنوز جوش می زنید خیلی غیر طبیعی نیست
اینکه پزشکتون دوز را کم کرد و هر روز کورتون می خورید را من دلیلش را نمی دانم اما در نهایت می گویم به پزشکتان اعتماد کنید البته سبک برخورد من با بیمارانم اینگونه نیست
برای بهبودی با آکوتان یک ماه زمکان کمی است باید صبور باشید
دکتر جورقانیان به پرسش پاسخ داد