آکوتان, ویدیو های آموزشی

درمان جوش با آکوتان – ویدیو

آکوتان قویترین داروی درمان جوش

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدتهاست با مشکل جوش، بخصوص جوش صورت دست و پنجه نرم میکنید، حتما روشهای درمان جوش زیادی را تا کنون تجربه کرده اید. در میان حتما بارها نام آکوتان یا رواکوتان را بعنوان قویترین داروی درمان جوش شنیده اید. درمان جوش موضوعی است که برای بازیابی اعتماد بنفس افرادی که جوش صورت دارند، بسیار اهمیت دارد.
راههای مختلفی برای درمان جوش صورت وجود دارد که بسته به نوع جوش متفاوت است. آکوتان یکی از روشهای درمان جوشهای التهابی و جوش هایی است که به دیگر درمانها پاسخ نداده اند است. انواع مختلف جوش، هرکدام درمان جوش متفاوتی دارند. پیشتر در مقالاتی از روشهای مختلف درمان جوش صورت و راههای درمان سریع جوش صحبت کردیم. این بار بصورت تخصصی درمورد درمان جوش با آکوتان و عوارض آکوتان و هر آنچه که باید درباره درمان جوش با اکوتان بدانید صحبت میکنیم.

دکتر پوریا جورقانیان درباره درمان جوش صورت با آکوتان میگوید: آکوتان مانند یک شمشیر دولبه عمل میکند. از طرفی قویترین داروی درمان جوش است و از طرف دیگر به دلیل عوارض زیادی که دارد، آخرین تیر ترکش پزشکان برای درمان جوش است. در واقع آکوتان زمانی تجویز می شود که راههای دیگر درمان جوش در فرد، به نتیجه نرسیده باشد.

دکتر جورقانیان در این ویدیو تمام بایدها و نبایدهای درمان جوش با آکوتان را بیان می کند.

دکتر جورقانیان تاکید میکند که آکوتان هرگز نباید بصورت خودسرانه مصرف شود. تجویز آن حتما توسط پزشک باشد و آگاهی فرد از عوارض مصرف و روش مصرف برای اثربخشی بالاتر باید کامل باشد.

ویزیت آنلاین

2 دیدگاه در “درمان جوش با آکوتان – ویدیو

  1. رویا گفت:

    من کیست تخمدان دارم و دارم قرص بارداری هورمونی می خورم . آیا می تونم آکوتان مصرف کنم؟

  2. شیرین گفت:

    سلام ممنونم از اطلاعات بسیار خوبتون من یه سوال داشتم .دختر من ۱۸ ساله آیامی تونه آکوتان استفاده کنه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *