آکنه (علل و انواع آن)

باورهای غلط درباره جوش- ویدیو

باورهای غلط درباره جوش- ویدیو

باور های غلط درباره ی جوش‌(آکنه)  وجود دارد که باید آنها را دور بریزید و با روش‌های اصولی به جنگ جوش‌(آکنه)بروید. با کنار گذاشتن باورهای غلط درباره ی  جوش (آکنه)، درمان آن برای شما راحت تر می شود. بنابراین باورهای غلط را بشناسید.اولین اصل در درمان جوش دانستن عوامل ایجاد جوش وشناخت انواع جوش می باشد, معمولا  زمان پیدایش جوش (آکنه) از دوران  بلوغ شروع می شود و تا درمیانسالی و حتی در بزرگسالی ادامه دارد.

ویزیت آنلاین

جوش (آکنه) بیماری پوستی است و زمانی رخ می دهد که چربی و سلول های مرده پوست فولیکول های مو را مسدود نماید. جوش(آکنه)اغلب بر روی صورت، گردن، پشت و شانه ها ظاهر می شود. جوش (آکنه )اغلب آزار دهنده و ماندگار می باشد. زخم های (جوش)آکنه یا جای جوش و اسکار آکنه به کندی بهبود یافته و تا یکی برطرف می شود دیگری وقتی انتظارش را ندارید ظاهر می شود.

بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، تصورات غلطی درباره جوش و راههای درمان آن دارند که گاهی نه تنها به رفع مشکل آنها کمکی نمیکند بلکه باعث بدتر شدن جوشهای آنها نیز می شود. دکتر پوریا جورقانیان در این ویدیو، باورهای غلط شایعی که درباره آکنه (جوش) رایج است را بیان میکنند و توضیحات کاملی درباره آنها می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *